تعداد 195 مسکن مددجویی در استان یزد در ایام ا.. دهه فجر انقلاب اسلامی به بهره برداری می رسد

یزدفردا "مدیر کل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد گفت: همزمان با سی و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی تعداد 195 مسکن مددجویان تحت حمایت این نهاد به بهره برداری می رسد.

مهندس نصیری همچنین از برگزاری همایش و جشن بزرگ انقلاب با موضوع انفاق در روز 18 بهمن ماه در سالن تربیت معلم شهید پاکنژاد یزد خبر داد.

وی اظهار داشت: در ایام ا.. دهه فجر به بیش از 53 هزار خانوار تحت حمایت بن خرید کالا و به 6 هزار مددجوی تحت حمایت سبد کالای بهداشتی داده می شود.

مسئول کمیته تعاون و تشکلهای مردمی با اشاره به اینکه در این ایام طرح مفتاح الجنه برگزار می شود افزود: در این طرح به همراه مسئولین استانی از منازل مددجویان تحت پوشش بازدید و از نزدیک مسائل و مشکلات آنها بررسی می گردد.

عطرافشانی و غبار روبی قبور مطهر شهدا و سومین شهید محراب، اهدای 30 سری جهیزیه به نوعروسان تحت حمایت، اهدای سبد غذایی به کودکان زیر 6 سال تحت حمایت، برگزاری مراسم آموزش خانواده با موضوع زن، انقلاب و خانواده، شرکت در نمایشگاه دستاوردهای انقلاب و بازدید از خانواده های شهدای انقلاب از دیگر برنامه های کمیته امداد امام خمینی (ره) استان یزد در ایام ا... دهه فجر میباشد.

یزدفردا

  • نویسنده : یزد فردا
  • منبع خبر : خبرگزاری فردا